2011. június 16. 20:24 - binaryverzum.blog

Köszöntö

Üdvözlök minden idelátogatót ezen a blogon.Bevallom kicsit kezdő vagyok a blogozás terén,de remélhetőleg majd belejövök.Na jó kicsit rólam röviden: kiskorom óta érdeklődők az informatika terén, először is egy nyílt forráskódú program magyar fordításába kezdtem bele(emlékeim 12 évesen?) aztán mindenféle dolgot kitaláltam és már a mai korban sok mindenbe bele kezdtem vannak olyan projektjeim amik nincsenek még kiadva mert még úgymond konzultálásra vár.Kicsit belenézek ebbe abba aztán hirtelen feltalálom magam.Remélhetőleg ezek a projektek publikálásra(nyilvánosságra) kerülnek. Miért soroltam fel a műsorszórást is a blog tematikájába?Vannak olyanok akik kíváncsiak ezekre is(részben én is) milyen lesz a digitális átállás a földfelszínen, ami egyesek szerint említett világvégével egy-időben következik be,milyen érdekes.:)

 

Milyen műholdakon lövik fel egyes csatornákat milyen átállások lesznek velük kapcsolatban, FTA(free-to-air) műholdvevővel hova kell kézileg vagy automatikusan(DISEqC) forgatni az antennát stb. de, az hogy ku-sáv az még nekem is új.:D

De transponder beállítását viszont valamennyire értem(vételi frekvencia polarizáció,szimbólum sebesség-ha nem tévedek az utóbbi a sávszéllességet adja).

Előfordulhat hogy ritkábban teszek ki bejegyzést.

Néhány megjegyzés:

- Az itt megjelenő cikkek megfontoltan a legnagyobb figyelemmel kerülnek publikálásra(felelősség nélkül, se én, se a szolgáltató). Ha esetleg mégis valami sértődolgot találnak az lehetőleg a e-mail címemre küldjék.

- Az sértődolgok bejelentése kizárólag az érintett teheti meg (más nem,visszaélésekkel nem próbálkozni) :)

- Az e-mail-ek elolvasása nem lesz túl gyakori amennyiben van rá lehetőség elolvasom mind:)

Röviden ennyi:)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása